پشتیبانی
عیب یابی و اصلاح عملکرد
این مجموعه به صورت دائمی اقدام به بررسی و سنجش سیستم از جهات گوناگون )بروز خطا، ایجاد نیاز جدید، تطابق و سازگاری بیشتر، افزایش بهره وری( نموده و هرگونه تغییرات و اصالحات مورد نیاز را در قالب اصالح موردی در سریع ترین زمان ممکن یا ارائه در نسخه ی جدید اعمال می نماید
پاسخ گویی به سوالات
این شرکت در هر زمانی آمادگی کامل جهت پاسخگویی به سواالت فنی و کاربردی را دارد تا کاربران بتوانند بدون ایجاد وقفه به فعالیتشان ادامه دهند و ضمن دریافت راه کار مناسب و کارآمد، حداکثر بهره وری را داشته باشند
بازدید و بررسی
به منظور بررسی کارایی سیستم و نیازسنجی کاربران محترم و یافتن ایرادات احتمالی، این شرکت اقدام به بازدید دوره ای از سیستم ارائه شده خواهد نمود که در این میان، عالوه بر بررسی میدانی نرم افزار در شرایط فعالیت و عیب یابی آن، نیاز های پیش بینی نشده کاربران به صورت کامل رصد شده و اطالعات الزم جهت ارتقا و اصالح سیستم جمع آوری می شود
تهیه نسخه ی پشتیبان
این مجموعه به صورت دائمی اقدام به بررسی و سنجش سیستم از جهات گوناگون )بروز خطا، ایجاد نیاز جدید، تطابق و سازگاری بیشتر، افزایش بهره وری( نموده و هرگونه تغییرات و اصالحات مورد نیاز را در قالب اصالح موردی در سریع ترین زمان ممکن یا ارائه در نسخه ی جدید اعمال می نماید
ارائه ی گزارش دوره ای
شرکت در بازه های زمانی منظم، گزارش هایی را شامل نتایج بررسی ها و اصلاحات انجام شده به کارفرما ارائه می دهد و کاربران و مدیران سیستم به صورت دائمی در جریان تغییرات و اصالحات و نکات بهبود سیستم قرار خواهند گرفت
ارتباط و دسترسی
Help desk
تماس تلفنی
جلسات حضوری و بررسی میدانی
ارتقا سیستم
علاوه بر بازدیدهای دوره ای، کاربران قادر خواهند بود که در هر زمانی انتقادات و پیشنهادها و نیاز های خود را به شرکت منعکس کنند، قطعا نظرات و موارد ارائه شده در راستای ارتقاء سیستم و افزایش قابلیت های سامانه در نظر گرفته خواهد شد و به صورت اصالحات موردی یا ارتقاء در ورژن های بعدی ارائه خواهد شد.
ارائه ی ویرایش های جدید
به منظور ارتقاء سطح خدمت رسانی سامانه ها و با بررسی نیازها و نظرات کاربران، نسخه های ارتقاء یافته سامانه در طول مدت پشتیبانی ارائه خواهد شد.
مشاوره
به منظور ارتقاء بهره وری در سازمان و بهبود کیفیت اجرای فرآیندها، شرکت دانش رایان آروین آماده ارائه ی مشاوره در زمینه های طراحی فرآیندها، سیستم های مدیریتی و استقرار سامانه ها می باشد که در آن از متخصصین مجرب بهره برده می شود
آموزش
به منظور استفاده بهینه از سامانه ها شرکت برای مدیران و کاربران دوره های آموزشی برگزار می نماید. این دوره ها می تواند شامل آموزش راهبری و کاربری و آموزش باشد